Friday, April 11, 2014

Bercuti

Cemburunya kita bila tengok kawan-kawan duk upload gambar melancong pegi oversea dengan family diorang, hewhew. selalu pulak tu.

teringin sangat nak macam tu. tapi kita jangan cakap oversea, nak pegi jalan jalan yang dekat dekat, macam pegi melaka ke, pegi kelantan dengan family pun tak dan. hewhew

Missing

I missed those old days menulis dalam blog even share benda benda tak penting dan lagho.heh


By the way harini aku carikan ayah handphone baru, sebab dia taknak guna blackberry aku.heheh. Ayah mintak yang biasa je sama macam ibu punya. Balik tu ayah nampak seronok muka senyum je even beli tu bukan aku yang belanja. hehe. aku suka bila nampak ayah senyum sorang sorang. :')