Friday, February 19, 2010

first paper final exam semester2

بسم الله الرحمن الرحيم

18th february adalah first paper aku ntuk final exam bagi sem 2 nih.
pagi2 lagi dah bangun awal gila siap2 untuk pegi dewan exam,

adela
bace buku sikit nak recall back..

(cehh,subjek english nak recall mende?padahal tengah kelam kabut bace sbb malam tadi tak study..sengal!)
Dah segak2 bersiap aku pun gerak dululah ke dewan.. (jalan kaki,konon awal lagi)
sampai2 je, majoriti student sume dah masuk..aish..

tiba2 lak..
"weh,ko ade 2 ringgit tak..aku kene saman la sbab pakai seluar nih.."

ade ke pagi2 dah kene pau 2 ringgit..adess..

tu la, lenkali pakai skema2 sikit mcm aku ni..terus boleh masuk dewan..

ni tak pasal2 kne saman sebab pkai sluar ala2 jeans..


bila la mamat tu nak ganti 2 rnggit aku..

lari bajet untuk breakfast..

adehh..

aku pun masuk ngn confident,padahal cuak.

row belakang aku ade student foreigner negro,

duk 4 org satu row..eh pelik nye..


bismillah..exam pun mula..


15 minit kemudian..


aku dengar salah sorang student foreigner ni bising tanya jawapan kat mmber sebelah dia..

kruk krak kruk krak..dlam bahasa ibunda dorang.. rasa terganggu gak..hurm biar la diorang..

30 minit kemudian...

perbincangan diorang teruss berlarutan..
mengganggu konsentrasi aku menjawab nih.
.dah la soalan susah..sengal betul la mamat negro nih!
tiba2 ade sorang pengawas peperiksaan perasan tgur dorang..


senyap skejap je..lepastu..

kruk krak kruk krak lagi..bebincang.. sengal!!bia laa dorang.. mind your own paper nabell..

1130 a.m..paper english aku pun tamat..

keluar dewan dengan muka tenang..(tawakal je,padahal banyak kantoi)


"camne nabell? susah la.." komplen member aku sorang..
jap lagi...."nabell!! wajah baru..nampak smart gile ko harini.. haha"...hisham student account..
cehh..ye la tu aku tercegat depan ko buat2 tak nmpak ea..
"eh betul laa..aku tak prasan..wajah baru.."
eh jap2..aku lupa ea nak bagitau.. wajah baru aku menjelang exam..

nah!



botak
hensem an..
haha..

sume member aku tegur..staff wataniah laa..botak laa..hepi je..haha
(mmber2 kelas prempuan aku tak tegur lak..entah..hehe)

No comments: