Sunday, February 21, 2010

About me self.

بسم الله الرحمن الرحيم




eh..first time aku buat blog ni terus post pasal life aku lak..ta best la klau baca post ta tau sape orng yang post kan post tersebot kan..ape nih..ish..ok lah..aku start buat blog ni bila lihat membe2 aku ramai buat blog n cerita pasal life diorang..aku suke bace post orng laen sbananye..takde niat pun nak wat blog sendiri..nthen, bace punya bace punya bace, tiba2 pulak rase nak buat sendiri..maka terbitlah sinar cahaya ke "blogan" dalam diri nabell ni..masalah awal aku tak buat blog sndiri sebab ta slalu on9..kat ruma ta ade internet..sedih la..kalau kat campus mmg ade cc..cyber cafe la sengal..tapi computer yang tahap gaban punye oldskul telah membatalkan hasrat aku..tapi skrg dengan adenye kmudahan yang dikurniakan oleh parent aku maka lahirlah laptop aku yang da lama lahir...(byk on9 bukan buat assignment)wahtever la nabell..juga bantuan beruk band yg baru lahir bulan lepas yang lajunye tahap sekangkang kera punye larian..(termakan hasutan mmbe aku suruh beli..broadband kill me oftenly!!)..adeh..boleh la aku on9 sampai pagi buta..bukannye nak tahjud ke hape..ish2..insyaAllah lepas ni rajen la aku post pape kat blog aku ea..nabell2..(ni tgh exam week,ko baru nak blaja wat blog..ape daa)






TAARUF KEJAP
name-mohammad nabil syahmi
d.o.b-3rd march 1991
add-kg. sg. lang banting /bangi
job-fulltime student.diploma in islamic banking
hobby-window shopping
picture-not available


so aku ni manusia gak macm korang..ade ke lembu or kambing yg bace post aku ni?..takde an..so slamat bekenalan and thanks for giving..'merepek...peace..=]

No comments: