Tuesday, February 23, 2010

Mc D

بسم الله الرحمن الرحيم

penat betul hari ni..penat mental dan fizikal..mentalnya sebab aku telah mghadapi paper business math for final nih..ntah kenapa aku time nak jawab paper tersebut aku trus byak lupa formula yg simple2..mula2 senang la..tapi pastu..hah..mengglabah gila nak jawab..byk careless plak tu..ape2 pun tawakal je..Ya Allah..Kau bantu lah hambaMu yang sering terlupa ini..3jam dlam dewan tu sungguh memenatkan mental aku dgn aircond yg sejuk gila membuatkan aku ke toilet..hurm..aku tgk member aku yg highest time midterm rilek je jawab..bleh sengih lagi time jawab..tu la kau nabell.. sroh study malas..len kali study rajin2..fokus..bleh kau gelak guling2 time jawab exam..hehe..after this ready for paper account lak..cehh..ready konon..smpat lagi posting blog..whatever la nabell..chaiyok!!


nthen yang penat time fizikal lak..membe aku la, sengal gila! abes2 je exam tros ajak g mcD..kaya tak kaya la aku lunch kat mcD..haha..tros grak naik kete kancil beliau..kancil si faiz classmate aku..yg lain zarif ngn syaari aduk..classmate aku gak..gerak la ke mcD nilai..dlam hati aku..pergh..lari bajet aku ntuk makan sehari nih..paling2 rm10 mesti kluar poket nye..takpe la..membe da ajak..nak wat camne..ceh..mcm membe aku lak yg blanje..dengan tak tuka baju smart2 pkai tie tuck in smua lengkap tros g mcD..mcm org keje lunch lak..mcm, bukan betul..hehe..





ni faiz yg yg cadang habiskan duit aku





syaari aduk and me





zarif the class monitor.



hehe..taubat tak nak buat lagi..bese budget sebulan skali je g makan kat tempat2 camni..member2 aku yg len boleh la ckap,smua ank datok..haha..sory guys..pastu on the way balik faiz bleh lak nak g basoh kete..menunggu lagi..penat2..pape pun klau jumpe aku kat mane2 pasni jgn mintak blanje..korang igt aku byk duit ke ha?!..haha..certain2 org je boley..ok..fine...haha..
peace..




(sedang study account)


No comments: