Tuesday, June 1, 2010

Boleh sesiapa beri penjelasan? please.. :(

Dah lama dah aku tak on facebook ni, sebab laptop ngan broadband buat hal. so pagi-pagi ni aku try la on balik facebook. tiba-tiba terasa pelik sebab friend request yang aku tak approve keluar dulu.macam ni.



dah tu pulak takde seorang pun yang online.aku bertambah-tambah pelik la gamoknye. pastu aku cek lagi.







kat news feed takde post friend or member-member.dahtu member yang aku dah add, kire otai jugak la, dah jadi friend suggestion. ape bende ni.aku sungguh tak faham la. lepastu belek-belek kat wall aku, and the result was..






waaa!!..boleh sesiapa terangkan tak?:'( aku dah ade 400 lebih friends tapi tiba-tiba jadi kosong? (zero) sifar??.. masak la aku nak carik balik kawan-kawan kesayangan ni..ke fb aku kene hack?? ke fb tengah renovate jadi myspace  plak?? tweeter ke?? haish aku sangat confuse!!aku dah try logout login bnyak kali but still same.. tolong explain ye sesiapa yang tau pasal hal ini. maybe i do miss something in information.ok

thanks!:(

1 comment:

Lilo Ohana said...

dol!
cane ley jadi camtuh???
sumthing weird is happening. dah try tnye kgkwan yg laen?