Tugasan:
a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.
Saya nak ucap terima kasih pada Siti Nor Amira kerana memberikan blog award ini even sometimes (macam dah selalu pulak) saya rasa tak patut dapat award ni sebab blog saya mempunya content yang sangat annoying. apa-apa pun terima kasih banyak amira! doomo arigato guzaimas!
b) Berikan kepada 10/20/30 rakan blog anda
err.rakan blog belum genap 20 lagi. jadi saya akan try tag.ayat keling.
- ahmad danial fatanah
- teacher nurul farah ain
- hatta shafri
- najwa arifah
- alif haris
- athifah amani
- faradilla
- mysara
- marsha
c) Beritahu kepada rakan2 anda bahawa mereka telah di tag
okie dokie!
d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri
okie dokie!
d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri
- umur 19 tahun
- sedang melanjutkan pelajaran
- agak pendiam dan pemalu
- suka lepak tepi pantai walaupun kat kolej takde pantai
- adik beradik 2 orang
- tak suka bersepah
- single..wek wek
again tag from siti nor amira.suke-suke! haha.
adakah anda rasa anda hot?
tak pernah rasa kot. tiada sebab
bila kali terakhir makan pizza?
tak ingat. tapi mak saya belanja.
lagu terakhir yang saya dengar
honor society - where are you now
apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
tunggu masa nak mandi pagi
selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
nabil, bil , bell, mat, mamat, adik, yang (mak je panggil camni).
tag 8 orang
- teacher nurul farah ain
- ahmad danial fatanah
- hatta shafri
- najwa arifah
- alif haris
- athifah amani
- faradilla
- mysara
siapakah orang no. 1 kepada anda
dia girlfriend roomate saya time sem1. kinda crazy tapi saya tak pernah jumpa beliau.haha
katakan sesuatu mengenai orang no. 5
kawan sekolah menengah tapi bertahan sampai form3 sebab kene pindah sekolah.tapi sampai sekarang still together beb. one of my best dude ever.haha
no. 3 ada hubungan dengan siapa?
hubungan manusia dengan manusia
bagaimana pula dengan no. 4
kawan sekola menengah gak time form4&5.classmate.pen.ketua pengawas.nampak pendiam tapi tegas dan periang orang nye.eh, yeke.hehepesanan buat orang no. 6
usaha lebih dalam apa jua pekerjaan dan amalan.
kata2 cinta buat orang no. 2
bila aku ade DSLR nanti, kena pergi photoshoot sama2.muahaha.adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
dua-dua perempuan dan kawan saya.
berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
Siti Nor Amira rumah kat kampung sungai lang tengah
ex-SKSL
ex-Samuskd
sekarang belajar di UiTM
pandai drive kereta
tinggi lebih 100cm
berat lebih 20kg
periang orangnya
perasaan anda ketika buat tag ini
perasaan yang sangat lapar.lapar tu perasaan kan?
so jangan tanya kalau salah
fullstop


4 comments:
muahahahahahahha!! mmg terBAIK laa lelabi ;))
love this tag! :D
yang? haha.. mak aku pun panggil adik lelaki aku mcm tu..
tinggi dan berat tu up la sikit..
macam 'comel' sangat je kan aku ni..haha
eh..sama gak ke panggil mcm tu..
oh kgkadang aku malu gak bila ibu aku panggil mcmtu kat public..mcm manje sgt je..haha
tinggi ngn berat tu aku gne probability je..hehe
haha..nice weyh :)
Post a Comment