BANGI.Semalam 22 Jun 2010 tepat jam 5.55 petang(lebih kurang), Muhammad Fitri b.Khalin, roomate selaku classmate saya telah pergi meninggalkan KUIS. Peristiwa tersebut berlaku di petak parking Parsel 4.
Sedih rasanya bila kawan yang dah lama kita kenal perlu berpisah jauh.Fitri ni classmate aku sejak diploma first sem aku kat kolej,dan baru sem ketiga ni dia sebilik dengan aku. Dia dapat tawaran melanjutkan pelajaran peringkat degree di UiTM Sungai Petani,Kedah.
yang belakang tu fitri,yang depan ameir
Jauh betul kau tinggalkan kami. Tapi takpelah sebab akhir nanti semua perlu berpisah kan. Lagipun bagus sangat dia lanjut ke degree dari diploma sebab umur dia lagi tua dari aku. perlu jimat masa. Kami doakan yang terbaik buat kau.
Ahh.sedih betul.dia pergi macamtu je tergesa-gesa. tak sempat kami nak raikan apa-apa. semalam dia balik rumah akak dia naik moto je dengan bawak barang banyak.
"wei,kirim salam kat semua tau,aku mintak maaf, halalkan makan minum"
"korang score tau sem ni. dapat dekan"
yes,amanat terakhir Fitri kat aku ngan Ameir, roomate aku jugak. time ni Haziq, roomate aku lagi sorang kat bilik je, tak turun bawah sebab jaga laptop kat bilik.hehe.
selepas fitri meninggalkan asrama kami..
"haaa..dah pergi kawan kita sorang..macam mimpi pulak kan" kata Ameir dengan loghat utaranya.
Selamat berpisah Fitri, moga berjaya di mana pun kau berada. doakan kejayaan kami juga! panjang umur kita jumpa lagi InsyaAllah..

1 comment:
padan muka kaw.
meyh lepak bilik p4-906 ya!
haha
Post a Comment