Saturday, March 6, 2010

balik kampung

بسم الله الرحمن الرحيم

harini last paper untuk final exam semester 2..maknenye lepas ni boleh balik kampung cuti puas2 la ye kawan2?..ye..cuti yang perlu dirancang dengan betul dan teliti serta bermanfaat "sangat"..even habit waktu cuti ni makan,online, berhangout dan juga..?berhibernating..yes..tepat sekali..


petang lepas habis paper last dengan kepala yang gila kononnye bebas tu..balik bilik je trus online..manusia ke robot kau ni nabil..ish2..adiccted dengan mukabuku..habis bermuka buku pada petang tadi..nthen baru tadi aku packing2 barang yang perlu dibawa pulang ke kampung..barang2 tak boleh tinggal..sebab cuti 2 bulan macam2 boleh jadi..lagi 1 sem depan aku akan berpindah bilik yang lain..cakap pasal pindah bilik ni tetibe roomate aku yang mane selaku senior bertanye.."kau pindah bilik ke sem depan? takde an..aku pun ta pindah bilik..".. "entahlah..aku pon ta pasti wei..tgok dulu la camne.." haha,sebenanye aku ade conflict sket ngn dye..kira tak serasi la duduk 1 bilik ngan beliau..tapi aku ni jenis diamkan sumthing..kalau aku ta puas hati aku diam je..dalam hati.."mintak2 la aku bilik lain sem depan",...kejam gila kau.haha!


abes je packing aku siap2 solat asar pulak..pastu boring punya pasal on laptop balik..kali ni bukan online..tapi main game pulaakk.."most wanted"..main punya main sampai tak sedar hari dah gelap..memang syaiton berjaya dalam misi game inih..segera aku solat maghrib lak..nthen makan malam..pastu macam bese lagi la..muka buku..haish..nabell2..peace:)

yuhuuu..esok balik rumaa!!

No comments: